hahapik
New member
Hej, dostanie się do akumulatora jest bardzo łatwe. Z siedzenia pasażera, bierzesz imbus, ten większy. Ponosisz tylne rogi od siedzenia kierowcy. Pod każdym masz jedną śrubę imbusową do odkręcenia.Panowie widzę że rozbieracie motocykl na części pierwsze, mnie interesuje tylko jak dostać się do akumulatora, muszę go na zimę wykręcić bo garaż nieogrzewany. Ktoś ma jakiś manual tutorial filmik czy cokolwiek powie więcej jak to zrobić. Rozumiem że muszę zdjąć siedzenie, jak? Czy dalej coś więcej do roboty czy już jest dostęp do akumulatora. Chcę kupić ładowarkę do tego, ktoś coś taniego poleci ?
Siedzenie odciągasz w stronę tyłu motocykla. Pod siedzeniem, w środkowej części, jest taki metalowy język, zgięty do tyłu. Kiedy będziesz montował ponownie, pamiętaj aby wsunąć siedzenie na ten "dzyndzel", inaczej będziesz miał luz z przodu, na części która nachodzi na bak. Męczyłem się z tym pół godziny, kiedy pierwszy raz to zdemontowałem.
Kiedy będziesz miał siedzenie zdjęte, to dostęp do akumulatora jest już ewidentny, masz to w instrukcji.
Jeżeli chodzi o ładowarki, to wygodniejsze lecz trochę droższe, są te "inteligentne". Możesz podłączyć do nich akumulator na całą zimę, a akumulator nie będzie ciągle ładował, tylko od czasu do czasu. Te prostsze są trochę bardziej upierdliwe, bo co 2-3 tygodnie podłączasz do nich aku na noc, i rano musisz pamiętać o ich odłączeniu. W każdym lepszym sklepie motocyklowym, dostaniesz na ten temat więcej info.
To chyba wszystko, gdybyś miał jeszcze jakieś wątpliwości, daj znać.
PS: Kto z Was ma już wymieniony felerny kabel czerwony od akumulatora, który grozi nam spaleniem pośladów??