Modyfikacje, dodatki, itd


Vasago

New member
Żeby nam się temat powitalny nie zrobił rozmową o wszystkim, pomyślałem, że dorzucę jeszcze taki wątek :)
Planujecie zakup jakichś dodatkowych akcesoriów? A może już coś macie? Co prawda są takie wątki w anglojęzycznej części, ale nie uwzględniają polskich produktów (np. crash padów).
Ja się wstępnie przymierza do takich crash padów
https://www.facebook.com/147271195419923/photos/a.296586483821726.1073741848.147271195419923/296586507155057/?type=1&relevant_count=1
gniazda zapalniczki (albo od razu USB, jeżeli znajdę) i jakiegoś uchwytu do nawigacji. Albo na kierownicę (prostsze, tańsze, ale bez ochrony przed deszczem) albo tank baga z odpowiednią kieszenią.
Z rzeczy mniej oczywistych rozważam tez modyfikację kanapy, bo najwyraźniej większość na nią mocno narzeka. No ale najpierw muszę się sam o tym dyskomforcie przekonać :)
I już totalnie na koniec - cholernie mi się podoba ta szyba
Fabbri - Accessori per moto dal 1950
 
Last edited:

dev

New member
Crashpady trochę drogo wychodzą.
Mam przyjaciela co próbuje z mojego rysunku technicznego zrobić CrashPady na Tokarce ;) sprawdzę jak wyjdą. Robił mi dla CRFy, i było OK :)
Cena ok 100zł za przód + tył.
 

Vasago

New member
Tylko pytanie jak się zachowają w czasie wypadku. Przeglądając oferty kilku producentów widziałem, ze teraz stawiają na system dwóch śrub. Ta mocowana w ramie jest mocniejsza, a ta z grzybkiem na końcu słabsza i ma puścić w sytuacji,w której motocykl podczas szlifu zahaczyłby np. o krawężnik albo studzienkę. Chodzi o to żeby szarpnięcie nie naruszyło ramy i jej mocowań.

BTW, a jak Ci się widzi kanapa MT? Faktycznie taka niewygodna?
 

dev

New member
Nie narzekam, śmigam tak do 200-300km per wypad i jest OK. Wygodniejsza niż w CRFie
Jeżeli chcesz cisnąć to przesuwasz tyłek do przodu i siedzisz bardziej "sportowo" a jak Cie boli dupa to do tyłu i tam masz jak w domu. No ale nie którzy po marudzić muszą.
Wysoki jestem 188cm, i troszkę mi nogi cierpną po dłuższej jeździe z względu na pozycje nóg "podkurczone" , ale to 10 min przejażdżki na stojąco i wszystko gra :)

Pamiętajmy że to jest motocykl typu NAKED, nie turystyk z kanapą jak w domu. To ma wyglądać, i zapierdalać. A nie rozkoszować tyłek :)



Co do crashpadów - właśnie zastanawiałem się nad tym w jaki sposób to mocować by puściło, wiesz w zapewnienia producentów też nie ma co wierzyć "coś ma działać a nie działa bo źle przykręciłeś i udowodnij coś" :)
 
Last edited:

Vasago

New member
Właśnie założyłem crash pady Rennera. Nie wiem czemu tulejka chowana w ramie nie jest krótsza albo chociaż machnięta na czarno. Podobnie jedna podkładka. W efekcie mamy takie dwa wąskie srebrne pierścienie w morzu czerni. Nie wygląda źle i w sumie jest prawie niewidoczne (o ile ktoś nie kuca na wysokości silnika), ale nie zmienia to faktu, że jest dziwne.
Montaż to chwila. Odkręca się po jednej śrubie mocującej silnik i zastępuje elementami z zestawu. Przydało by się info z jakim momentem to dokręcić skoro pady są dedykowane do konkretnego motocykla. Niestety brak takiej informacji, więc dokręciłem na czują zwykłą grzechotką. Śruby się od tego raczej nie urwą ;) Liczę, ze silnik tez nie wypadnie :p

Fotki
 
Last edited:

dev

New member
Ładne te czarne klamki, ale jakoś nie przekonuje mnie brak profesjonalizmu aukcji na allegro ;)
 

Vasago

New member
Te z regulowaną długością trochę niepokojąco wyglądają. To się trzyma na jednej srubce? W razie jakiegoś nieprzyjemnego zdarzenia może się urwać i zostanie taki kolec przykrecony do kiery.

PS
Kwestie wysyłki można by chyba dogadac, bo dziwne, że koleś miałby wysyłać wszędzie do okoła Polski, ale do samej Polski już nie.
 
Last edited:

hahapik

New member
Te z regulowaną długością trochę niepokojąco wyglądają. To się trzyma na jednej srubce? W razie jakiegoś nieprzyjemnego zdarzenia może się urwać i zostanie taki kolec przykrecony do kiery.

PS
Kwestie wysyłki można by chyba dogadać, bo dziwne, że koleś miałby wysyłać wszędzie dookoła Polski, ale do samej Polski już nie.
Hmmm, w przypadku "nieprzyjemnego zdarzenia", jeżeli nie masz składanych dźwigni, to i tak pójdą one do kosza. Mi w nich się podoba tylko to, że można się pobawić z dobieraniem różnych kolorów. Do naszego najładniejszego czerwonego modelu, fajnie by pasowały czarne, z srebrną przedłużką i czerwonym regulatorem długości. Inni mają takie i są z nich bardzo zadowoleni. A te krótkie bez przedłużki też są spoko, no i są tańsze niż te z allegro.

Co do wysyłki, to pewnie nie było by problemu, dla nich wszystko jedno dokąd wysyłają towar :p kwestia napisania adresu i wyliczenia kosztów wysyłki ^^

Pozdro :)
 

Vasago

New member
No tak ale jeżeli się zegną, czy nawet urwą, to mimo wszystko ciągle lepiej niż gdyby miały z nich odpaść tylko te zaokrąglone kocówki. Wtedy dźwignia zostaje, ale nagle robi się ostra. Tak mi się przynajmniej wydaje.
BTW, ja będę celować w czarne z czerwoną regulacją odległości od manetki :)


PS
Coś Tapatalk szaleje. Wycina mi polskie znaki i muszę poprawiać z kompa :p

Wysane z mojego GT-I9505 przy uyciu Tapatalka
 
Last edited:


Top